Dobrý den. Chtěla bych poprosit zkušené o radu. Vedeme daňovou evidenci. Dodavatel se rozhodl na základě dohody o narovnání odpustit náší firmě část dlužných faktur. Chtěla bych se zeptat, když pořídím nový závazek plynoucí z této dohody, co mám dělat s dlužnými fakturami, kterých se dohoda týká? Mám je uhradit pouze nějak evidenčně nebo nějak přes peněžní deník?
Budu muset v DE o hodnotu těchto prominutých faktur zvedat základ daně, když je to v DE a v nákladech to tudíž v minulosti není a nemohlo být?
Děkuji všem za pomoc, s něčím podobným jsem se dosud nesetkala.
8. 2. 2012 10:15
Dobrý den.
Chtěla bych poprosit zkušené o radu.
Vedeme daňovou evidenci. Dodavatel se rozhodl na základě dohody o narovnání odpustit náší firmě část dlužných faktur.
Chtěla bych se zeptat, když pořídím nový závazek plynoucí z této dohody, co mám dělat s dlužnými fakturami, kterých se dohoda týká?
Mám je uhradit pouze nějak evidenčně nebo nějak přes peněžní deník?
Budu muset v DE o hodnotu těchto prominutých faktur zvedat základ daně, když je to v DE a v nákladech to tudíž v minulosti není a nemohlo být?
Děkuji všem za pomoc, s něčím podobným jsem se dosud nesetkala.