Moc prosím o radu zkušené. Na 14 dní jsme půjčili zaměstnance jinému zaměstnavateli. My jsme mu vystavili u nás mzdu, a teď ji potřebuji přefakturovat tomu zaměstnavateli. Jak jsem se dočetla, mohou se přefakturovat náklady na hrubou mzdu + pojištění zaměstnavatele. A faktura má být s DPH nebo bez? Ještě bych potřebovala vědět, jak se tato přefakturace zaúčtuje. Děkuji za rady.
18. 9. 2012 10:13
Moc prosím o radu zkušené. Na 14 dní jsme půjčili zaměstnance jinému zaměstnavateli. My jsme mu vystavili u nás mzdu, a teď ji potřebuji přefakturovat tomu zaměstnavateli. Jak jsem se dočetla, mohou se přefakturovat náklady na hrubou mzdu + pojištění zaměstnavatele. A faktura má být s DPH nebo bez? Ještě bych potřebovala vědět, jak se tato přefakturace zaúčtuje.
Děkuji za rady.