Hlavní navigace

Reklamace v eshopu

  • (neregistrovaný) 82.208.57.---

    16. 11. 2012 17:54

    Zboží nakoupené na internetu lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Jak mám však postupovat v případě, když si lidé koupí v mém eshopu několik věcí, já na ně vystavím dohromady fakturu, a oni mi pak chtějí vrátit například jen jednu věc. Musím zboží přijmout zpět, ikdyž se nejedná o reklamaci celé objednávky?

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

    • 17. 11. 2012 10:41

      v.e.n.d.y.

      Re: Reklamace v eshopu
      Běžná praxe, vrátilo se Vám zboží, přijměte ho zpět, je přeci jedno, že na objednávce a faktuře bylo více předmětů...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).