Hlavní navigace

Nevyžádaná zásilka

  • (neregistrovaný) 94.74.220.---

    11. 2. 2013 13:15

    Objednala jsem si zásilku na základě telefonické dohody s ujištěním od zasilatele, že pokud nebudu chtít v odebírání pokračovat, po obdržení zásilky zruším písemně její zasílání. To jsem učinila, nicméně druhý balíček mi znovu dorazil. Nereagovala jsem na to, protože pro mě už to byla nevyžádaná zásilka. Cca po 2 měsících mě z firmy upomenuli o dluh. Zásilku jsem jim vrátila, že jsem jí včas zrušila. Oni mi napsali, že balíček přijali, ale že jim stejně dlužím uvedenou částku. Po telefonu mi sdělili, že jsem byla povinna vrátit v zákonné lhůtě balíček do 14 dnů. V případě, že jsem tak neučinila, musím zaplatit a oni mi ho potom pošlou znovu. Balíček ale přišel po zrušení. Mohu si dovolit napsat znovu, že je to pro mě uzavřené, protože se jednalo o nevyžádanou zásilku?
    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).