Hlavní navigace

Srážková daň a bonus na dítě

• (neregistrovaný) 217.29.8.---

13. 2. 2013 23:05

Dobrý den, prosím o radu. Zaměst.je již ve starob.důchudu a má studujicí dítě. Její měsíční mzda je cca 4500,-Kč. Letos již nemá nárok slevu na poplatníka, čili se počítá srážková daň. Nemůžu nijak do mzdy uplatnit bonus. Myslím si, žeby na něj měla mít nárok a teď nevím, jestli mám něco špatně nastaveno v programu nebo na něj nemá nárok. Děkuji za odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 2. 2013 23:23

markov (neregistrovaný) 82.114.209.---

Re: srážková daň a bonus na dítě
      >Dobrý den, prosím o radu. Zaměst.je již ve
      >starob.důchudu a má studujicí dítě. Její měsíční mzda je cca
      >4500,-Kč. Letos již nemá nárok slevu na poplatníka, čili
      >se počítá srážková daň.
      A to vyvozujete z čeho - to "čili se počítá srážková daˇ"??? Proč si myslíte, že nemá-li nárok na slevu na poplatníka, nemůže podepsat Prohlášení a mít zálohovou daň???
      >Nemůžu nijak do mzdy uplatnit
      >bonus.
      Mohla byste, kdybyste mu dala podepsat Prohlášení, neuplatnila slevu na poplatníka, ale uplatnila daňové zuvýhodnění na dítě.
      >Myslím si, žeby na něj měla mít nárok a teď
      >nevím, jestli mám něco špatně nastaveno v programu nebo na
      >něj nemá nárok. Děkuji za odpověď.
      V programu to nemáte špatně nastaveno, problém je mezi klávesnicí a židlí.

• 14. 2. 2013 7:26

ivaiza (neregistrovaný) 81.19.46.---

No, já se vás trochu zastanu. Moc se mi ta odpověď předchozího odpovídajícího nelíbí. V programu si nastavte, že má poplatník podepsané prohlášení, nebude mít tím pádem srážkovou daň, ale zálohovou. Jenom se mu neuplatní sleva na dani. Zkuste znovu zadat mzdu a uvidíte, že program vám i spočítá bonus na dítě.
      Iva

• 14. 2. 2013 10:52

markov (neregistrovaný) 62.168.44.---