Re: Vyúčtování daně - počet zaměstnanců
Tam se ale nejedná o to zda má vtom kterém měsíci příjem, ale o to, že je v evidenci a vedete mu mzdový list.Mzdový list máte přece i na zaměstnance kteří jsou nemocní, nebo na mateřské, rodičovské dovolené. Přečtěte si písmo k ř. 05 a bude vám to jasné.
Re: Vyúčtování daně - počet zaměstnanců
Pokyny:
05 Počet zaměstnanců – uveďte počet zaměstnanců s PŘÍJMY podle § 6 zákona podle mzdových listů za jednotlivé kalendářní měsíce
vykazovaného zdaňovacího období (§ 38j odst. 1 zákona).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
18. 2. 2013 15:49
Dobrý den,prosím o radu ohledně počtu zaměstnanců na řádku 5 ve Vyúčtování. Zaměstnance na HPP a celý květen byl nemocen. Započítává se, když mu nebyl zúčtován v květnu žádný příjem? A co paní na mateřské dovolené? Moc děkuji za odpověď.