Re: Ppotvrzení o zdanitelných příjmech
Díky, platil ho a potvrzení je napsané na měsíce podle zaměstnáníl. Tak ho asi budu kontaktovat, že je to potvrzení špatně, a že tam neuvádí žádnou daň to je také špatně, ne. S páskama nevím, to asi bude horší. Mám když tak udělat DP podle toho co mi tam napsali?
Já bych jim určitě zavolala, jestli se nesekli. Nebyl nemocný?
Kolik měl příjem z podnikání? Aby se nepřipravil o bonusy...
Nemocný nebyl a příjmy z podnikání neměl žádné, v lednu byl a pracáku a od listopadu začínal s podnikáním, rozjížděl svou autodílnu. Já se omlouvám, ale jsem laik jen mi to podle selského rozumu a předešlého DP co mu dělala účetní přišlo divné. Moc děkuju za rady
Dań tam nemusí být nějaká, dokonce si myslím, že při tak malé hrubé mzdě bude určitě nulová, protože při takové mzdě mu po slevě na poplatníka vchází daň 0 a pokud uplatňoval 1 dítě, tak dostával bonus. Jak hrubá, tak bonus odpovídá 3 měsícům, jak jste napsala. Určitě je tam napsáno, v kterých měsících je to zúčtované, mrkněte na to.
Mě totiž napadlo, jestli ho tam nějakého půl roku nejprve neměl načerno, takže by neměl oficiální příjmy. Ale když píšete, že mu tam potvrdil zúčtování v měsících únor až listopad, tak to by syn musel jedině být půl roku nemocný bez mzdy nebo třeba mít neplacené volno. Prostě ty příjmy na potvrzení i vyplacený bonus na dítě odpovídají třem měsícům.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny, které přináší rok 2026 do oblasti zaměstnávání
Velký rozcestník změn v roce 2026, které se týkají podnikatelů
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
17. 3. 2013 14:48