Re: Poštovné
Ne,nevidím. Právě tedy bude členění bez vlivu?Nebo říkám špatně?Dostala jsem podací lístek na 26.-(samozřejmě DPH není vyčísleno-tak jsem se chtěla zeptat,jestli můžu zaúčtovat 518/211 a při členění v zadávání do úč.systému-doklady bez vlivu na DPH) a druhý pod.lístek mám na 103,- a k tomu jsem obdržela zjednodušený dań.doklad s vyčíslením DPH-tady už se bude DPH nárokovat?Omlouvám se, jestli mám hloupý dotaz, jsem začátečník. Jak si tedy celkově radíte s podacími lístky nebo poštovními službami?Děkuji
Já myslím, že to není zase tak od věci. Do loňska bylo poštovné bez DPH, ale od ledna mi chodí poštovné "s" i "bez" DPH. Třeba cenné balíky jsou s DPH, obyčejné bez apod. Na to máme standardní faktury od Pošty. Pak občas posíláme zásilky jednotlivě do ciziny a kolega mi nosil obyčejný podací lístek, tak jsme to zaúčtovala celou částkou. Posdlení dobou k tomu nosí i pokladní příjmový doklad, kde je DPH rozúčtováno. Pokud mám vyčísleno na dokladu DPH, tak si ho uplatním, pokud mám samosttaný podací lístek tak ne.
Takže když mám podací lístek(za poslání dopisu) 26,- můžu si zaúčtovat 518/211 a v členění DPH-bez vlivu na vstupu(17Ř00P), a když mám podací lístek a k němu zjed.daň.doklad, tak si zaúčtuji 518/211 a členění DPH z přijatých zdaň.plnění od plátců (17Ř40.41)?Moc děkuji
Moc moc děkuji. Takže zjednodušeně řečeno, když dostanu doklad, kde bude rozepsáno DPH, tak si ho hodím do členění (17Ř40,41) kde nebude, půjde do (17Ř00P)?Tak to bude platit u všech dokladů?
Teď v mém případě pod.lístek za 26,- si dám 26 bez DPH a 17Ř00P..Tak to bude platit u všech dokladů?
A můžu se ještě zeptat náklady na reprezentaci (např. oběd, nákup kávy,) se DPH zahrnuje také do členění 17Ř00P nebo jako o těchto nákladech účtujete?Děkuji
To platí pouze u toho poštovného. Některé služby jsou s DPH a některé ne, proto je třeba každý doklad pečlivě prohlédnout jakou službu jsme si zaplatili. Nevím co myslíte těmi čísly v závorce 17Ř00P???