Hlavní navigace

Skladová evidence u úklidové firmy

  • (neregistrovaný) 109.107.198.---

    17. 4. 2013 16:05

    Dobrý den, rád bych poprosil zkušenější kolegy o radu ohledně provádění skladové evidence u úklidové společnosti. Používá způsob B a materiál (čistící prostředky) nakupuje rovnou na zakázky. Má např. školu, kam průběžně nakupuje materiál, který se pak spotřebovává tzn. že tam vydrží např. 14 dní. Neúčtuje po zakázkách, má jedno centrální středisko, kam vše účtuje (kompletní účetnictví).
    Mě to příjde takový nešikovný a hlavně to nedodržuje povinnost vést skladovou evidenci. Dá se použít např. způsob používaný u stavebních společností, kde se dá použít místo skladové evidence evidence zakázek a na konci roku vždy udělat inventuru nespotřebovaného materiálu a proúčtovat na sklad?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 4. 2013 16:41

      Daniela K. (neregistrovaný) 217.69.98.---

      Re: skladová evidence u úklidové firmy
      Ano, přehlednější by bylo vést sklad dle zakázek. Ale i u souhrnně vedeného skladu musíte udělat na těch jednotlivých účetně nevedených skladech - škola,... k 31.12. inventarizaci nespotřebovaného materiálu a proúčtovat u způsobu B 112/501.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).