Hlavní navigace

Asistentka - pro dvě firmy - fakturace?

  • (neregistrovaný) 77.48.138.---

    19. 4. 2013 18:35

    Dobrý den,

    máme dvě firmy s.r.o., které vlastní stejní majitelé, sídlíme v jedné budově (z důvodu rozlišení činností každé z nich).

    Nyní jsme do jedné z firem přijali asistentku, která ale pracuje pro obě dvě firmy, ale zaměstnaná je pouze ve firmě A. Bereme na ni dotaci z ÚP.

    Prosím jakou sepsat smlouvu, abychom část nákladů (asi cca 1/2) mohli vyfakturovat měsíčně druhé firmě? Nepojmenovanou smlouvu na asistenční/administrativní činnost? Ale nevím, jak formulovat ...

    V opačném gardu, zase firma B fakturuje již dlouhodobě poradenské služby do firmy A, protože ta zase nemá hlavní účetní, tj. ekonomka firmy B kontroluje účetnictví a zpracovává přiznání firmě A (firma A má zaměstnánu pouze nižší účetní).

    Děkuji za radu těm, kteří řeší podobný problém.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).