Hlavní navigace

Převedení na jinou práci po prac. úrazu

  • (neregistrovaný)

    23. 4. 2013 9:52

    Dobrý den, měl jsem pracovní úraz z kterého mi byl přiznán částečný invalidní důchod. I když mi závodní lékař napsal, že nemůžu nadále vykonávat původní práci, tak se firma nechce se mnou rozloučit a chce mě převést na jinou prac. pozici. V praxi to vypadá teď tak, že na jiné prac. pozici již jsem, ale stále nemám nic písemně. Dočetl jsem se jako laik, že je tam lhůta 15dní jinak že můžu dát výpověď já a plynou mi veškeré nároky. Prosím potvrdíte mi někdo, že jsem si to vyložil vše správně. díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 4. 2013 10:22

      Kara (neregistrovaný)

      Re: převedení na jinou práci po prac. úr
      Vždyť říkáte, že Vám dali jinou práci, nenechali Vás dělat tu, kterou lékař zakázal. Takže Vás skutečně na jinou práci převedli.
      Kromě toho ještě záleží na tom, jak to lékař napsal, jestli jde opravdu o posudek, ve kterém se říká, že nesmíte vykonávat sjednanou práci, protože by to vážně poškodilo Vaše zdraví nebo jestli jen doporučil jinou práci.

    • 23. 4. 2013 11:31

      Mirek2 (neregistrovaný)

      Re: převedení na jinou práci po prac. úr