Změna místa výkonu práce bez dodatku
Nezlobte se na mne, nevím co je přesně org.změna, resp. co z ní vyplývá. Jsem laik, proto jsem se obrátila s dotazem sem..;) Takže jak to tedy je, když se "B" neruší? Mohou mě přesunout na "C", a když nebudu souhlasit, mohou mě vyhodit bez odstupného?
Re: Změna místa výkonu práce bez dodatk
Organizační změna by byla, kdyby se Vaše pracovišt+ B rušilo a zaměstnavatel by pro Vás hledal další uplatnnění. Protože se podle Vašeho popisu B neruší, nemohou Vás bez Vašeho souhlasu (podpisu dodatku pracovní smlouvy, kde jistě máte uvedeno místo výkonu práce) přesunout na pracoviště C. Jsou povinni Vám přidělovat práci na místě B dle pracovní smlouvy. Jiná je otázka, jaké jsou vztahy jaké podmínky Vám tím zůstanou.Ale to už tady nevyřešíme. Vyhodit Vás jen tak nemohou, vždy musí mít důvod.
Re: Změna místa výkonu práce bez dodatk
Ještě jsem si uvědomila a abych byla přesnější...Sídlo máme "A", místo výkonu "B", to se během moji RD změnilo (zrušilo) na "C" - to už nemám ve smlouvě, ale po nástupu z RD na "C" pracuji 6 měsíců, a teď chtějí přesun na "D", přičemž "C" se neruší.
Změna místa výkonu práce bez dodatku
Ano jsem si toho vědoma, že jsem to původně špatně uvedla, došlo mi to, až mi napsala Vendy...Jsem jen "zaměstnanec", kdybych byla erudovaná v účetních a pracovně-právních vztacích, tak bych přece sem nepsala...;) Tak moc prosím o radu! Mohu si dovolit odmítnout-nepodespat a nechat si dát výpověď, za předpokladu, že mi dají odstupné?
Re: Změna místa výkonu práce bez dodatku