Auditní stopa

  • (neregistrovaný)

    7. 5. 2013 7:52

    Včera jsem se dozvěděla o tzv. auditní stopě. My a ani dodavatelé (kromě materiálu) nevystavujeme žádné objednávky ani DL, je to dle tel. popř. osobního požadavku zákazníka. Všechny faktury máme od odběratelů uhrazené i dodavatelé mají od nás vše uhrazené.Jsme s.r.o. - zámečnická firma.Musí to být nebo stačí , že máme vše uhrazené. Prosím o radu. Ach jo zase o pár vrásek více. Moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 5. 2013 8:35

      j.P. (neregistrovaný)

      Re: auditní stopa
      Taky to tak děláme a nevím o tom, že by to mělo být špatně. POkud fa není uhrazena, bude spíš problém s dokazováním.

    • 7. 5. 2013 11:32

      Jana 1 (neregistrovaný)

      Re: auditní stopa
      Děkuji, já to taky tak beru, proč tisknout ještě papíry navíc. Stejně když je to někdo kdo odebírá jednou za čas tak to uhradí rovnou v hotovosti. Podle informace GFŘ k pravidlům fakturace to prý bude FÚ od r.2013 požadovat. No nevím proč ,když na jedné straně chtějí papíry šetřit a na druhé straně to zase požadují. Jedná se prý o tzv. zachycení procesů, které skutečně nastaly. Tak nevím.

    • 7. 5. 2013 15:50

      vladík (neregistrovaný)

      Re: auditní stopa
      Auditní stopa souvisí s DD- jejich věrohodností, neporušeností obsahu a čitelností, je třeba prokázat, že ZP se opravdu uskutečnilo a doklad vystavila osoba na něm uvedená. Pokud budete mít jen fa a nic ... budete možná v důkazní nouzi.

    • 9. 5. 2013 10:51

      Jana 1 (neregistrovaný)

      Re: auditní stopa
      Moc děkuji, budu raději vystavovat DL i objednávky a domluvím se i s odběrately.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).