Re: Preventivní prohlídky od 4/2013
My jsme si zaplatili hygienu, přišli na pracoviště, provedli různá měření a zařadili nám všechny profese do jednotlivých kategorií. Myslím si, že to je nejlepší řešení, máme od hygieny písemné zařazení jednotlivých profesí do kategorií a alespoň víme, že posíláme zaměstnance na preventivky ve správné periodě a se správným zařazením do kategorie.
To ovšem neznamená, že hdyž my máme uklízečky a údržbáře ve II. kategorii, tak to tak musí mít i ostatní. V každém podniku se to posuzuje inviduálně. U uklízeček je například důležité pro posouzení, zda vytírá smetákem nebo mopem, zda kýbl přeenáší nebo jej vozí ve vozíků, jak často myje okna, kolik hodin kterou práci vykonává......
Re: Preventivní prohlídky od 4/2013
Nám totiž hygiena v Ostravě zařadila i pracovníky pracující na oddělení, kde je ionizující záření do kategorie I. Takže o ostatní jsme raději ani nežádali, jen na tom školení konzultovali s přednášejícím.
Přijde mi, že je kolem toho čím dál víc práce a výsledek = O
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
15. 5. 2013 9:21
Dobrý den.
Vím, že 26.března 2013 vyšla nová vyhláška č.79/2013 Sb.,ohledně periodických prohlídek zaměstnanců.
Vyplývá z ní, že zaměstnanci jsou rozděleni do 4kategorií, podle náročnosti práce.
Jsme Základní umělecká škola a já nikde nevyčetla, do jaké kategorie patří naši pracovníci - učitelé, účetní, uklízečky, údržbách. Myslím, že se bude jednat o 1.kategorii, ale jistá si nejsem. Můžete mi poradit? Moc děkuji.
S pozdravem. L.Štírková, účetní ZUŠ Ostrov