Hlavní navigace

Reklamace zboží na míru

  • (neregistrovaný) 95.82.133.---

    27. 6. 2013 22:15

    Dobrý den,
    chtěla bych poprosit o radu. Objednala jsem si šaty přes internet. První dorazily přesně podle obrázku, druhé (po necelých 3 měsících) už se ale hodně lišily od obrázku uvedeného na jejich webových stránkách, podle kterého jsem šaty objednávala.
    Když jsem se na ně obrátila s reklamací a prosbou o vrácení peněz, odmítli mi ji s tím, že mi můžou vrátit max. 50% ceny. Vztahuje se tento zákon i případ, kdy pochybil dodavatel tím, že mi dodal jiné zboží než bylo na obrázku?
    Předem děkuji za odpovědi. Lucka

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 6. 2013 22:18

      VeronikaKA (neregistrovaný) 80.90.129.---

      Re: Reklamace zboží na míru
      pokud jste objednala přes e-shop, tak tam je ze zákona 14-ti denní možnost na vrácení zboží

    • 27. 6. 2013 22:21

      LuckaJ (neregistrovaný) 95.82.133.---

      Re: Reklamace zboží na míru
      Ano, objednávala jsem přes e-shop. Jen jsem ještě zapomněla do textu uvést (v nadpise to je), že ty šaty byly na míru podle obrázku na jejich webu.

    • 28. 6. 2013 8:17

      VeronikaKA (neregistrovaný) 80.90.129.---

      Re: Reklamace zboží na míru
      ale to nevadí, že byly na míru - je přeci jasné, že si nebudete objednávat jinou velikost - pořád je tam možnost vrátit zboží do 14-ti dnů... mrkněte u nich na net, musí tam mít obchodní podmínky a INFo o odstoupení od smlouvy - dle § 53 odst. 7 obč. zákoníku (tj. vrácení zboží bez udání důvodu)... pokud to tam nemají (což je povinnost), tak i přesto jim zboží vraťte s dopisem, že dle § ...... odstupujete od smlouvy bez udání důvodu...

    • 28. 6. 2013 10:48

      LuckaJ (neregistrovaný) 93.181.112.---

      Re: Reklamace zboží na míru
      Tak Vám mockrát děkuji za opověď, jste moc hodná.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).