Re: Předložila jsem zam-teli okamžité zr
on mi mnou předložené okamžité zrušení nepodepsal a řekl že mi nikdy nepodepíše, já jsem řekla, že to nevadí, že ho pošlu poštou, na to on začal zuřit a vyhrožovat, že mi udělá takový zápočťák, abych se nikde nechytla, že mi dokáže že jsem špatná účetní, že jsem špatně pracovala - což není pravda.vůbec jsem nevěděla, jak mám reagovat, takže jsem zůstala. On odešel, asi po půl h přišel, a řekl, že se chce domluvit podobrém - radil se s právníkem. Manžel mě pak doma sprdnul, že jsem měla okamžitě odejít a poslat. Ale já jsem se fakt bála, že by mi nějak uškodila.
Pokud dluží mzdu za květen a dávala jste mu zrušení včera nebo dnes, tak to bylo oprávněné. Ale okamžité zrušení znamená, že pracovní poměr rušíte okamžitě, ne že tam zůstanete.
Opravdu ale jste na tom v práci tak špatně, že jste rozhodla k takovému radikálnímu kroku? V dnešní době? Jsou ty opožděné výplaty nějakou delší dobu? A nakonec výplatu vždycky dostanete?
Vy myslíte, že v této republice ještě existuje něco jako právo ????
Setkala jsem se i s tím, že bylo zaměstnanci (při jiné příležitosti) vyhrožováno, že pokud neudělá, co se po něm žádá, že si zaměstnavatel sežene 2 svědky, kteří dosvědčí, že ukradl něco ze skladu. A věřte, že takových, co za úplatu odsvědčí cokoliv , se najde spousta.
Já vím, že Vy vždycky píšete, že úkon nelze vzít zpět a rozhodne soud. Což mi ale přijde nenormální a taky se tak ani nestává. Většinou se totiž vše vyřeší tak, že když jedna strana udělá něco, o čem se dozví, že to udělala špatně a že by soud prohrála, tak se s tou druhou stranu domluví, že to "bere zpět". Což znamená, že papír s výpovědí nebo zrušením se roztrhá. Přijde mně totiž na hlavu, aby úkon nešel vzít zpět, pouze v rámci soudního řízení. Ta strana, která udělá chybu, o soud nestojí a ta strana, která se cítí v právu, taky ne, když se vše dá vyřešit hned.