Re: Reklamní předmět - musí být logo?
nemůže to být dle § 13/8c ZDPH?
Vypadl již dříve text -... musí být označen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předměru nebo názvem reklamního nebo propagačního předmětu , pokud jeho pořizovací hodnota nepřeshuje 500 Kč.....
na školení nám říkali, že nemusí být označeno
Re: Reklamní předmět - musí být logo?
text i z jiných diskusí pro doplnění:
Označení obchodní firmou, ochr.známkou, názvem propagovaného zboží nebo služby už není nutné, stačí dodržet hodnotovou hranici 500,- Kč bez daně - viz § 13/8/c) ZDPH. Vzorky svých výrobků, dodávaného zboží apod. můžete poskytovat bez ohledu na jejich hodnotu.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
28. 8. 2013 16:25
Dobrý den,
jednatel firmy mi dnes "radil", že mu bylo sděleno daňovým poradcem, že lahve vína již není potřeba označovat logem.
Dle mého názoru ale stále platí §25/1 t ZDP:
výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary. Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně
Tedy reklamní předměty by měly být označeny?!
Moc prosím o vaše názory .. u nás se zase šetří a přemýšlí nad nevýznamnostmi :-(