Hlavní navigace

Špatné zboží

  • (neregistrovaný) 85.70.214.---

    13. 9. 2013 8:58

    Dobrý den, náš zahraniční dodavatel nám zaslal špatné zboží, které není opravitelné. My jsme toto zboží odeslali i našemu odběrateli, ale bylo nám vráceno a te|ď ho máme na skladě. Potřebujeme vystavit fakturu dodavateli na toto vadné zboží, dopravu k odběrateli a náklady na likvidaci a nebo by nám měl dodavatel vystavit dobropis a my jsme mu vyfakturovali jen ty náklady na dopravu a likvidaci?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 9. 2013 10:44

      alli (neregistrovaný) 88.81.82.---

      Re: Špatné zboží
      na vadné zboží by vám měl dodavatel vystavit ODD a vy mu vyfakturujete vícenáklady, tj. náklady na dopravu a likvidaci

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).