Re: OT: rozvod, dohledani majetku
Já osobně bych to neriskovala, sice nejsem právník, ale teď vztahy máte v pohodě, ale za pár let to tak nemusí být a pokud říkáte, že je váš muž bohatý, tak určitě pro něj nebude problém najmout si někoho, kdo by to vše vypátral a pak vás finančně zrujnuje. Nemáte třeba nějakou hodně dobrou kamarádku, nebo sestru, která by jej koupila na sebe a pak vám jej prodala? Zkuste zapřemýšlet. Já mluvím, jen dle zkušeností z mého okolí, kdy se kamarádi rozváděli a pak jsme se všichni nestačili divit, co to s lidmi udělá. Ale nejsem právník
Re:
Chtela jsem se tomu vyhnout.... manzel me podvadi poslednich 5 let, jsem posledni ktera se to dozvedela. Penize, ktere "odklanim" jsem ziskala z prodeje osobniho majetku....
Jestli povazujete takovouto radu za moralne spatnou, tak to nevim, jestli by jste zvladl byt pravnik.
OT: co je morální?
>>>>
>>>Já osobně bych to neriskovala, sice nejsem právník,
>>>ale teď vztahy máte v pohodě, ale za pár let to tak
>>>nemusí být a pokud říkáte, že je váš muž bohatý, tak
>>>určitě pro něj nebude problém najmout si někoho, kdo
>>>by to
>>>vše vypátral a pak vás finančně zrujnuje. Nemáte
>>>třeba
>>>nějakou hodně dobrou kamarádku, nebo sestru, která by
>>>jej koupila na sebe a pak vám jej prodala? Zkuste
>>>zapřemýšlet. Já mluvím, jen dle zkušeností z mého
>>>okolí,
>>>kdy se kamarádi rozváděli a pak jsme se všichni
>>>nestačili divit, co to s lidmi udělá. Ale nejsem
>>>právník
>>
>>
>>Radíte, jak odklonit majetek, ... Jinak jste v
>>pořádku?
>Paní Kamila je naprosto v pořádku, jak jste na tom Vy
>?
V současné době, kdy třeba ministr Kocourek odklonil 16 mil. v obdobné situaci, se chápání toho, co je morální, značně posouvá.
Když media informují, jak se beztrestně nakládá se státními miliardami, jak se beztrestně rozdávají trafiky, jak si premiér platí ze státního rozpočtu milenku etc., tak se už ani nedivím, že průměrný občan chce na své úrovni maximalizovat svůj osobní prospěch.
Hezký den!
Re: OT: co je morální?