Výplatní lístek

  • (neregistrovaný)

    25. 2. 2012 11:32

    Dobrý den,
    jsem zaměstnaná na poloviční pracovní úvazek u podnikatele. Moje pevná mzda byla ujednána smlouvou při nástupu do práce.  Měsíčně obdržím výplatu, která svojí částkou odpovídá částce na výplatním lístku. Nesouhlasí však uvedené odpracované dny a hodiny. Moji mzdu pro mého zaměstnavatele zpracovává odborná účetní firma. Zajímá mě, zda tímto nesouladem nedochází k porušení nějakého nařízení či předpisu. Popř. abych já v pozdější době nebyla někým pokutována, že jsem o této chybě věděla a věc jsem neřešila. Doplňuji, že svého zaměstnavatele jsem hned při první výplatě na toto upozornila. Bylo mi řečeno, že tak to prostě je, odborná mzdová firma určitě ví, co dělá, konečná částka mzdy k výplatě souhlasí a hotovo.
    Prosím o Vaši odpověď na můj email.
    Děkuji, hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 2. 2012 11:57

      L. (neregistrovaný)

      Zdravím. Nemáte se čeho bát, nikdo Vás pokutovat ani jinak popotahovat nebude. Rozdíl může být kvůli nastavení softwaru dané účetní, nebo i z jiného důvodu, ale pro Vás je hlavní, zda dostáváte dohodnuté peníze, nic dalšího bych neřešila.

    • 28. 2. 2012 12:37

      Sly (neregistrovaný)

      Předpokládám, že tam budou lítat drobné dny a tím pádem průměr hodin vs hod/Kč.. což může být způsobeno krátkým a dlouhým prac. měsícem. Nicméně program má následně nastaveno pevná částka a ta Vám příjde (následně je rozpočítána na dny a hodiny dle kalendářního měsíce). Pokud výsledná částka souhlasí a ostatní údaje jako soc a zdr. tam jsou též ok, tak nic neřešte a s vámi také nic nikdo řešit nebude.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).