Re: finanční úřad a pracovní úraz
Neměla jste povinnost podat daňové přiznání?
http://www.pamprofi.cz/33/nahrada-za-pracovni-uraz-a-rocni-zuctovani-zaloh-uniqueidgOkE4NvrWuO8aNfT49E0V2gyhGDPDJwU/
Jsem obdržela od firemní účetní formulář, že jsem během období pracovní neschopnosti nevykonávala jinou/další pracovní činnost.
Snad tazatel píše zcela srozumitelně, co obdržel !!
Hypoteticky, kdy se jednalo o potvrzení o zdanitelných příjmech, tak tam taky nic takového nedokládá, tak nesmyslně spekulujete.
víte sama, že některé zde dané dotazy jsou zmatené, takže se opravdu může stát, že se dotyčný ptá na něco a nakonec z toho vyleze úplně něco jiného, tak proto asi ta odpověď, že se mohlo jednat i o potvrz. o zdanit. příjmech
ono je vůbec blbost napsat, že dotyčná nevykonávala v době prac. neschopnosti žádnou jinou/další prac. činnost
možná tak u jejich firmy (ale nač takové potvrzení?), ale co ví, co kde v té době mohla mít dotyčná za aktivity:)
asi měla podat daň. přiznání, protože dostala odškodnění PÚ (ale to je jen má teorie)
každopádně si to paní bude muset dořešit sama, co má nebo nemá kde podat (jestli vůbec nějakou povinnost má)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny, které přináší rok 2026 do oblasti zaměstnávání
Velký rozcestník změn v roce 2026, které se týkají podnikatelů
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
4. 12. 2013 8:34