Re: kam kancelářské potřeby?
Dobrý den,
děkuji za odpovědi. Jestli chápu tak pokud si určíme vnitřní směrnicí,že kancelářské potřeby, věci na úklid můžou jít rovnou do spotřeba?? Ještě jednou děkuji.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 1. 2014 13:50
Dobrý den,
kam zaúčtovat nákup kancelářských potřeb nebo úklidových prostředků..Jsme s.r.o. a od lestoška jsme přešli na typ účtování A
Musí se vše účtovat na sklad?