Kam kancelářské potřeby?

  • (neregistrovaný)

    3. 1. 2014 13:50

    Dobrý den,
    kam zaúčtovat nákup kancelářských potřeb nebo úklidových prostředků..Jsme s.r.o. a od lestoška jsme přešli na typ účtování A
    Musí se vše účtovat na sklad?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 1. 2014 16:19

      mirka.p (neregistrovaný)

      Re: kam kancelářské potřeby?
      Já tedy bych si skoro myslela, že obojí je možné, záleží na tom, jak si to účetní jednotka nastaví ve směrnici.

    • 3. 1. 2014 19:45

      MJ (neregistrovaný)

      Re: kam kancelářské potřeby?
      Dobrý den,

      děkuji za odpovědi. Jestli chápu tak pokud si určíme vnitřní směrnicí,že kancelářské potřeby, věci na úklid můžou jít rovnou do spotřeba?? Ještě jednou děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).