Re: výdaje procentem??
Dle mého názoru mohou uplatnit výdaje procentem z příjmů i u příjmů ze sdružení. Do daňového přiznání se ale pak uvádí převzaté příjmy (ne příjmy po odečtu výdajů). Kombinaci výdaje procentem z příjmů a skutečné výdaje pod jedním § (§ 7 ZDP) nelze. Nejsem ale pro toto odborník a nepřihlašuji se k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu
Diskuzní forum pandora.cz zrušili už na konci minulého roku. Tak uvidíme, jak dopadne ve světle NOZ toto forum. Docela by bodl již dříve navrhovaný bod 9 v pravidlech.
OT: opatrnost, odpovědnost
Nejsem ale pro
>>>toto
>>>odborník a nepřihlašuji se k odbornému výkonu jako
>>>příslušník určitého povolání nebo stavu
>>Opatrnost nade vše :-).
>>Vůbec to nebude jednoduché.
>
>Diskuzní forum pandora.cz zrušili už na konci minulého
>roku. Tak uvidíme, jak dopadne ve světle NOZ toto
>forum. Docela by bodl již dříve navrhovaný bod 9 v
>pravidlech.
Osobně si myslím, že to je docela problém.
Opatrnost a to individuální je na místě.
Jen ovšem otázka obchodního modelu BC, zda by takové prohlášení (tedy bod 9) bylo postačující.
Obecně pokud odborníci pod hrozbou §2950 začnou přispívat méně, může to ohrozit obchodní model BC.
Já osobně se začínám rozmýšlet, zda a na co vůbec jsem ochotna odpovídat. V tom souhlasím s Pavlem, výklad co je úplata, případně jiný prospěch a co lze podřadit pod pojem za "odměnu" lze velmi dobře právníky "ohnout".
Re: OT: opatrnost, odpovědnost
>> Nejsem ale pro
>>>>>toto
>>>>>odborník a nepřihlašuji se k odbornému výkonu jako
>>>>>příslušník určitého povolání nebo stavu
>>>>Opatrnost nade vše :-).
>>>>Vůbec to nebude jednoduché.
>>>
>>>Diskuzní forum pandora.cz zrušili už na konci
>>>minulého
>>>roku. Tak uvidíme, jak dopadne ve světle NOZ toto
>>>forum. Docela by bodl již dříve navrhovaný bod 9 v
>>>pravidlech.
>>Osobně si myslím, že to je docela problém.
>>Opatrnost a to individuální je na místě.
>>Jen ovšem otázka obchodního modelu BC, zda by takové