Re: Služební cesta nebo placený výlet?..
Pokud je Vaše firma vyšle jako průvodce s nějakými povinnostmi, bude to pracovní cesta se všemi nároky. Stravné budete krátit. Vystavíte předem příkaz na služební cestu, kde všechny podmínky stanovíte předem, i to krácení.....V docházce budou mít odpracovanou dobu...
No, vy jste teda ostrá. Ale věřte, že není co závidět. Pravda, jsem mzdová účetní. Mám ještě jeden dotaz. Zodpovídám za to, jestli zaměstnanec odevzdá vyplněný cestovní příkaz? Vím, že naši zaměstnanci občas, někteří dost často jezdí na služební cesty, ale málokdy se mi dostane k ruce jejich vyplněný cestovní příkaz. Jezdí služebním autem a na základě knihy jízd si dávají proplatit paragony za PHM a paragony za občerstvení. Děkuji.
.>>>>>>A co je vám do toho ? Pokud jste jejich
>>>>>>zaměstnavatel,
>>>>>>tak jste je tam neměla posílat, pokud jste účetní tak
>>>>>>vám do toho nic není, podmínky pracovní cesty určuje
>>>>>>zaměstnavatel. Vy pouze máte konat svoji práci,
>>>>>>níkoliv
>>>>>>závidět.
>>>>>No, vy jste teda ostrá. Ale věřte, že není co
>>>>>závidět.
>>>>>Pravda, jsem mzdová účetní. Mám ještě jeden dotaz.
>>>>>Zodpovídám za to, jestli zaměstnanec odevzdá vyplněný
>>>>>cestovní příkaz? Vím, že naši zaměstnanci občas,
>>>>>někteří
>>>>>dost často jezdí na služební cesty, ale málokdy se mi
>>>>>dostane k ruce jejich vyplněný cestovní příkaz. Jezdí
>>>>>služebním autem a na základě knihy jízd si dávají
>>>>>proplatit paragony za PHM a paragony za občerstvení.
>>>>>Děkuji.
>>>>
>>>>Stačí si přečíst § 183, odst. 3
>>>> zákoníku práce
>>>
>>>Máte v pracovní náplni uvedeno, že máte hlídat, zda
>>>zaměstnanci předávají k vyúčtování služební cesty?
>>
>>
>>V tom § je uvedeno, že zaměstnanec je POVINEN do 10
>>prac. dnů po ukončení prac. cesty předložit doklady k
>>vyúčtování cest. náhrad. !!!!!
>
>Souhlas, ale dotaz zněl, zda mzdová účetní zodpovídá
>za to, zda zaměstnanec předloží vyplněný cestovní
>příkaz.