Re: Oprava DPH - špatná řádek přiznání k
>Dobrý den,
>prosím Vás o názor jak byste postupovali v tomto
>případě:
>Když jsem chtěla odevzdat DPH za květen, tak jsem si
>všimla, že mám jednu vystavenou fakturu za květen
>uvedenou s přenesenou daní a padá mi do řádku 25 přiznání k
>DPH. Je to špatně a měla by tam být normálka sazba 21
>%. Teď řeším co s tím. Jestli mám špatně vystavenou
>fakturu ještě do května stornovat a vystavit novou a
>správně a jestli mám dát vědět odběrateli, že jsem
>takovou opravu provedla. Psala jsem paní účetní z
>odběratelské firmy, ale ta se mi neozývá. A ještě jsem zjistila,
>že stejnou chybu mám v přiznání za duben, ale to je už
>odevzdané. Nejradši bych obě faktury stornovala do
>května a znovu je v květnu vystavila, nechce se mi za
>duben podávat dodatečné přiznání. Ale nevím co by na to
>finančák řekl?
>Prosím poradíte jak byste to řešili?
>
neřešila bych to v žádném případě nijak, pokud je faktura v režimu a obě strany akceptují, žádné opravy se nedělají, FÚ s tím nemá problém ani nedoměří
>Moc moc díky za rady
>Míla
Si zase ale říkám, že když přijdou na kontrolu jenom k nám, tak mne můžou nařknout z toho, že jsem neodvedla DPH. Pochybuju, že si půjdou k odběrateli zkontrolovat jestli on to zaúčtoval ve stejném režimu nebo si DPH nárokoval?
Díky za názory
U PDP , kde je součástí DP hlášení má FU kontrolu nad tím , aby obě strany měly stejný režim. Pokud jeden do hlášení zahrne a druhý ne, tak to FU vidí hned, ani nemusí na kontrolu ...vyzve Vás k odstranění pochybností. Takže jestli budete opravovat tak jedině ve spolupráci s odběratelem. Musíte oba opravit i hlášení. Pokud to jen trochu jde, tak nechte neopravené ....Co to bylo za plnění ?
Byly to vícenáklady spojené s reklamací. Vyráběli jsme ze špatného materiálu, tak jsou v tom mzdy lidí atd...Materiál se vracel extra.