Re: Účetní na živnostenský list
Vy musíte doložit potvrzení o 5leté praxi v oboru od zaměstnavatele resp. zaměstnavatelů o vykonávání práce účetní v minulosti. Vy tam nic zahrnovat či nezahrnovat nemůžete. To záleží na tom potvrzení od bývalých zaměstnavatelů, kde jste tu praxi získala.
Dobrý den, zatím jsem se nerozhodla, musím požádal bývalého zaměstnavatele a ještě ty předtím, obávám se ale, že tuto podmínku stejně splňovat nemohu, jelikož jsem měla v náplni práce nejdříve fakturaci a postupně jsem došla k účetní. Nebo nevíte někdo, jestli by úřad vzal i toto? Myslím tu fakturaci... Díky
Záleží na předchozím zaměstnavateli, jakou pozici uvede do potvrzení. Ona i fakturantka je někdy vedena jaké účetní, pomocná účetní.... Na živnostenském úřadě nezkoumají přesně jakou pracovní náplň jste měla.
Jakou pozici máte napsanou ve smlouvě? Někdy jim stačí, když předložíte pracovní smlouvu....
Tak snad každý soudný člověk si uschová svoji pracovní smlouvu, kde je pozice uvedena.
Úplně jednoduše - zajděte si na nejbližší živnostenský úřad a domluvte se s nimi, jaká potvrzení budou potřebovat. A když by chtěli něco, co nejste schopna dodat, tak zajděte na jiný. Co úřad, co úředník, to jiné požadavky.
Stejně to nakonec bude na Vás, jak budete mít s klientem postavenou smlouvu o vedení účetnictví a jakou budete mít odpovědnost.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Více jak 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
9. 7. 2014 14:59
Dobrý den,