Re: jednatel - používání auta
Děkuji za reakci... ve smlouvě není uvedeno, dle jakého zákona se řídí, stručný obsah:
- název: "smlouva o výkonu funkce ředitele"
- smluvní strany
- předmět smlouvy, který je dle mého názoru úplně divný : Na základě rozhodnutí valné hromady společnosti ze dne xy vykonává ředitel funkci člena ředitele společnosti.
Touto smlouvou se upravuji některé otázky výkonu funkce člena představenstva ve prospěch společnosti.
( nevím, co znamená "člena ředitele společnosti" podle mě je to blbě okopírovaný paskvil a dále nevím, proč se zde zmiňuje představenstvo, když společnost žádný takový orgán nemá.. je to s.r.o., statutárem je jendatel)
- povinnosti ředitele
obou smluvních stran
- odměna, která je 0
- konkurenční doložka
- doba trvání smlouvy + závěrečná ustanovení.
>>>>>u právnických - s.r.o.
>>>>>Děkuji všem
>>>>
>>>>nejsem účetní, počkejte na jiného naleého.
>>>
>>>Pájo připojuji se s dotazem, mohl byste se prosím
>>>podívat na tento můj dřívější dotaz? Děkuji,
>>>nejde mi už o ty cestovní náhrady, jen jestli je
>>>takováto
>>>smlouva
>>>vůbec
>>>platná.
>>>http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1206048
po pročtení a seznámení s tím, co uvádíte dále musím bohužel konstatovat, e se v tom vůbec nevyznám, asi to bud tím vedrem, které u nás panuje.
>>Mirko a ta smlouva je pracovní smlouva. Píšete, že má
>>smlouvu o jmenování do funkce ředitele, ale
>>nespecifikujete, zda je to pracovní smlouva.
>
>Děkuji za reakci... ve smlouvě není uvedeno, dle
>jakého zákona se řídí, stručný obsah:
>- název: "smlouva o výkonu funkce ředitele"
>- smluvní strany
>- předmět smlouvy, který je dle mého názoru úplně
>divný : Na základě rozhodnutí valné hromady společnosti ze
>dne xy vykonává ředitel funkci člena ředitele
>společnosti.
>Touto smlouvou se upravuji některé otázky výkonu
>funkce člena představenstva ve prospěch společnosti.
>( nevím, co znamená "člena ředitele společnosti" podle
>mě je to blbě okopírovaný paskvil a dále nevím, proč