Hlavní navigace

bývalý zaměstnanec

  • 10 46.13.72.---

    16. 10. 2014 7:53

    Dobré ráno všem, nejsem si jistá, jestli sem můj dotaz patří. Když tak mi promiňte. Odešel od nás zam-nec ke konkurenci a už několik měsíců stále používá přihlášení na skype pod jménem naší firmy a našeho produktu. Na opakované výzvy, aby si změnil jméno, nereaguje. Dělá to pochopitelně z toho důvodu, aby se na něj "chytali" naši zákazníci. Má na tento způsob jednání právo? Vím, že tento dotaz se týká obchodního práva. Ale i tak, kdyby se našel někdo, kdo se v této problematice vyzná, budu velmi vděčná za názor. Děkuji Vám a přeji krásný den

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).