Re: Pracovní zařazení
zam-tel by si měl sám stanovit, jaké pracovní pozice bude ve firmě mít a podle toho pak zařazovat jednotlivé zam-ce.
Nejlepší je to udělat formou jednoduchého organizačního řádu, kde se všechny pozice uvedou spolu se základní pracovní náplní a povinnostmi, k tomu pak zpracovat pracovní řád a je to.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 10. 2014 13:00
Dobrý den, prosím Vás o radu... najdu někde, jak má znít pracovní zařazení zaměstnance? Nebo je na zaměstnavateli, jak nazve pracovní místo?
Moc děkuji
Karča