Re: vystavení ODD
V tom případě nedokáži pomoci. Plně chápu, ale v souladu se zákony to není.
>>>>Dobrý den, prosím o radu. Účtuji pro dodavatele. Nyní
>>>>se na nás obrátil zákazník (firma-plátce DPH) s tím,
>>>>že jim v evidenci chybí faktura z konce roku 2013.
>>>>Prosí nás o storno celé této faktury a vystavení nové
>>>>v
>>>>letošním roce. K dodání zboží došlo v roce loňském. S
>>>>jakým datumem bych musela vystavit dobropis? A v
>>>>jakém
>>>>období přiznat do DPH? V DPH jsem začátečník a
>>>>potřebuji to co nejdříve a nejlépe vyřešit.
>>>>Moc děkuji
>>>
>>>Když ono jaksi není důvod pro storno.
>>>Nebo bylo celé plnění vráceno?
>>
>>Vím, že není důvod pro storno, plnění vráceno nebylo.
>>Jen se jedná o dobrého zákazníka a tak mu chce
>>majitel
>>vyhovět.
>Myslela jsem si to. Dle mne bych jim poslala opis původní faktury.. DPH si mohou uplatnit nyní (dle data přijetí), ovšem náklad bude nedaňový..
A kdybych ji stornovala z důvodu chybné fakturace (mylné)?...to bych musela udělat dodatečné DPH do 12/13? ...a co daň z příjmů, která je také již za rok 2013 uzavřená?
Děkuji za Váš čas
>V tom případě nedokáži pomoci. Plně chápu, ale v
>souladu se zákony to není.
Zpochybnit si inventuru? Teď? Když kontroly z FÚ bez milosti napadají správnost vedení účetnictví? A pokuty jsou vyměřovány bez ohledu na to, zda se jedná o chybu v korunách nebo v milionech?
Jako externí účetní bych byla blázen, pokud bych svého klienta nechala něco podobného udělat. A pokud by něco podobného udělal, tak bych již nebyla "jeho" účetní.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?