Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 11. 2014 7:36
Dobrý den, chtěla bych se poradit ohledně zaúčtování uhrazené škody způsobené zaměstnavateli od zaměstnance. Ve výrobě byla částečně chybně vyrobena zakázka, odběratel nám naúčtoval práce spojené s opravou této chyby a zaslal fakturu za opravu. My nyní požadujeme na zaměstnanci úhradu částky z této faktury. Jak postupovat? Zaměstnanci srazím tuto částku ze mzdy a rovnou použiji na úhradu té faktury? Nebo musím ID mít předpis náhrady škody? Moc prosím o radu hlavně ohledně účtů, to mi dělá největší problém. Moc děkuji za pomoc, můj první případ a nejsem si vůbec jistá.