Re: přefakturace vícenákladů
dobrý den, jsem jenom externí účetní ..takže netuším co je dodací podmínka Incoterms. Omlouvám se, je jasné, že při posouzení určitého případu musí člověk vycházet z toho, co bylo dohodnuto. Dotaz jsem opravdu položila příliš globálně, omlouvám se. Jdu to zjistit. :-)
i externí účetní by měla znát podmínky Incoterms, dle toho se např. na přelomu roku určuje rok splnění dodávky a od toho se odvíjí účtování výnosů
aha, tak to jsem pochopila špatně, omlouvám se
nevím, proč, domnívala jsem se, že vám fakturoval zboží s přepravou
pokud vám Němec žádnou službu neposkytl, pouze chce uhradit vzniklé vícenáklady, pak by se mohlo jednat o náhradu škody, která není předmětem DPH a jde mimo přiznání k DPH
já jsem také asi špatně popsala. Němec si nás objednal na přepravu, my jsme na přepravu sehnali českého dopravce. Český dopravce byl nespolehlivý a na nakládku nedorazil. Němec si objednal jiného přepravce - dražšího. Po nás chce zaplatit rozdíl v cenách. My to přefakturujeme tomu nepsolehlivému českému dopravci, který to všechno zavinil. POhlížela bych na to také jako na finanční škodu. Vůbec nevím, jestli se s tím jedním němcem domluvím, aby fakturu opravili bez věty o přenesení. Uvidíme. Děkuji, ty podmínky jsem si už našla a musím si to v klidu pročíst...měla bych být v obraze.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 11. 2014 9:25