To málokdo z nás .. a navíc moc lhůt není až tak jasně daných.
Doklady o dlouhodobém majetku minimálně po dobu odepisování majetku (čili u budov až 50 let + až 10 let na vyměření daně) - ale samozřejmě nějaké technické zhodnocení to může ještě protáhnout.
Mzdové listy 50 let.
Jinak obecně doklady na náklady a výnosy platí 3 roky od termínu pro podání daňového přiznání ... ale pokud finančák nebo ty to období nějak otevřeš (další přiznání, kontrola) tak to může být až 10 let ...
Pokud uplatňuješ ztrátu tak to může být až 16 let ...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 4. 2012 9:22
Dobrý den, jsem OSVČ, plátce DPH, vedu daň.evidenci a měl jsem zaměstnance. Jak dlouho mám které doklady uchovávat? Nějak se v tom nemohu orientovat.
Díky.