Re: Mzdová účetní a účtování
Vždycky když jsem dělala finanční účetní nepožadovala jsem po podřízených znalost zaúčtování. Jenom při chybách jsme společně hledaly chyby a vždycky jsme se dobraly správného výsledku. Mám stejný názor jako Vy, i když ke škodě by Vám to asi nebylo.
děkuji za reakci, ale fakt už víc nemůžu a nechci přebírat zodpovědnost za jiné, mezd mám přes 500, směnný provoz, přihlášky/odhlášky ZP, OSSZ, dobře přes 150 exekucí a neustálá komunikace s úřady. To jsem si jen tak povzdychla, ale máte pravdu. Jste hodná, děkuji.
Děkuji vám všem, doufám, že se s FI domluvíme, jde asi i o to, abych se neježila dopředu a vyříkaly jsme si to v klidu. a vám zase naoplátku anonyme, kdysi když jsem ještě měla "ty ambice", jsem se chystala na certifikaci finanční účetní, ale pak mě naštěstí osvítilo a zůstala jsem "jen" u mezd, přišlo mi to vaše složité :) a obdivuji účetní, které zvládají obojí, to klobouk dolů! Přeji vám všem krásný den ať s účetnictvím či bez něj a moc děkuji za všechny vaše reakce, alespoň jsem se "zklidnila" a teď půjde všechno lépe a samo :-) jsem vděčná za toto forum a vstřícnost kolegyň :) moc děkuji !
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
12. 11. 2014 9:21