Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 11. 2014 16:33
Dobrý den, ráda bych znala Váš názor... Zákazník mi vrátil zboží zakoupené přes e-shop ve 14-ti denní lhůtě. Vím, že musím vrátit peníze i za zaplacené poštovné, které jsem při odeslání balíku zaplatila, je to tak... Ke zboží vždy přikládám dárek zdarma, jako poděkování za nákup. Tento mi samozřejmě nevrátil. Jak by jste reagovali? V obchodních podmínkách nemám o vrácení dárku se zbožím nic napsané. Navíc v eshopu je jasně napsané, že je to dětské zboží a on mi to vrátil, že to nechtěl pro dítě. . Ach jo.