Hlavní navigace

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

  • (neregistrovaný) 93.185.3.---

    20. 11. 2014 16:33

    Dobrý den, ráda bych znala Váš názor... Zákazník mi vrátil zboží zakoupené přes e-shop ve 14-ti denní lhůtě. Vím, že musím vrátit peníze i za zaplacené poštovné, které jsem při odeslání balíku zaplatila, je to tak... Ke zboží vždy přikládám dárek zdarma, jako poděkování za nákup. Tento mi samozřejmě nevrátil. Jak by jste reagovali? V obchodních podmínkách nemám o vrácení dárku se zbožím nic napsané. Navíc v eshopu je jasně napsané, že je to dětské zboží a on mi to vrátil, že to nechtěl pro dítě. . Ach jo.

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).