Re: Proúčtování dokladů v pokladně.
Souhlasím, pan majitel rozhoduje o tom, jak moc chce kontrolovat a vědět o všech nákupech, které se ve firmě provádí. Zažila jsem, že majitel chtěl dopředu povolovat nákup a vyplňoval se předepsaný tiskopis i s popisem, na co bude nákup použitý a kdo za něj zodpovídá. Je to opravdu na Vás, jak to ve firmě nastavíte.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 11. 2014 6:40
Dobrý den,
mohla bych Vás poprosit o radu.
Naši nákupčí dávají do pokladny proúčtovat doklady které za daný měsíc nakoupili. Např. OBI,Drogerie atd. Musejí dávat doklady podepisovat majiteli firmy. Nebo ho mohou dávat rovnou proúčtovat do pokladny bez podpisu.
Děkuji