Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 11. 2014 9:15
Dobrý den,
prosím Vás, jak fakturovat náklady, které nám vznikly na zakázku, která byla zrušena zákazníkem? Domluvili jsme se s dodavateli, že některé materiály vrátíme, ale ne u všeho se nám to podařilo a nebo jsme museli zaplatit dopravu navíc.
Tyto náklady potřebuji vyfakturovat zákazníkovi (oba jsme plátci DPH). Bude to se sazbou 21% nebo je to snad osvobozeno? Popř. kde v zákoně tohle najdu?
Děkuji pěkně za odpověď.