Vada na zboží - kdo uhradí poštovné ?

  • (neregistrovaný)

    1. 12. 2014 13:27

    Dobrý den,

    na bazarovém serveru jsem nakoupila boty použité. Dle inzerce i komunikace s prodávající stranou měli být bez vady. Zaplatila jsem cenu plus poštovné.

    Boty dorazili s vadou, kterou jsem nafotila a řeším vrácení bot a náklady na další poštovné. Protistrana uznala vadu, ale nechce hradit poštovné.

    Odstupuji protože boty mají vadu. Mám nárok na vrácení mých vynaložených peněžních prostředků? Cena + poštovné ?

    Mám nárok i na další poštovné, abych mohla boty odeslat zpět?

    Děkuji za odpověď Katka

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).