Částečně pracovní akce

  • (neregistrovaný)

    4. 12. 2014 13:09

    Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu, jak zaúčtovat náklady v souvislosti s akcí, kterou pořádala s.r.o. pro své zaměstnance v pracovní den po pracovní době. První část akce byla pracovní - seznámení s výsledky firmy, strategie firmy, školení BOZP atp. Následovala volná zábava s hudbou, občerstvením, bowlingem, někteří zaměstnanci měli zajištěno ubytování, protože přicestovali z větší dálky. Akce se konala v penzionu se sálem, na faktuře od majitele penzionu je pronájem sálu a promítací techniky, občerstvení, ubytování. Co z toho lze dát do daňově uznatelných nákladů a co do nedaňových? Ubytování několika zaměstnanců můžeme zaúčtovat daňově? Nemusí si ubytovaní zaměstnanci vypisovat cestovní příkazy?
    Moc děkuji za rady zkušenějších.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).