Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 12. 2014 13:09
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu, jak zaúčtovat náklady v souvislosti s akcí, kterou pořádala s.r.o. pro své zaměstnance v pracovní den po pracovní době. První část akce byla pracovní - seznámení s výsledky firmy, strategie firmy, školení BOZP atp. Následovala volná zábava s hudbou, občerstvením, bowlingem, někteří zaměstnanci měli zajištěno ubytování, protože přicestovali z větší dálky. Akce se konala v penzionu se sálem, na faktuře od majitele penzionu je pronájem sálu a promítací techniky, občerstvení, ubytování. Co z toho lze dát do daňově uznatelných nákladů a co do nedaňových? Ubytování několika zaměstnanců můžeme zaúčtovat daňově? Nemusí si ubytovaní zaměstnanci vypisovat cestovní příkazy?
Moc děkuji za rady zkušenějších.