Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
10. 12. 2014 13:33
dobrý den, naši zaměstnanci obdrželi čipové karty (vstup,obědy..apod.). Máme je od našeho zřizovatele v bezplatné zápůjčce, pouze při ztrátě platíme 250,- Kč náhradu škody. Ale: pokud dojde v průběhu roku ke ztrátě vstupní karty, peníze vybereme od zaměstnance, nahlásíme zřizovateli, ten vyrobí nové a my mu je zaplatíme (v podstatě jde o náhradu škody, ale účtujeme přes 3xx účty- zaměstnanec si to může vyřídit u zřizovatele i sám). Ke konci výpůjčky bychom měli karty vybrat zpět a vrátit nebo zaplatit ztracené. Výpůjčka končí až v roce 2018 a nebo bude smlouva prodloužena...to nikdo neví. a tady mám problém. odešli 3 zaměstnanci, karty nám nevrátili, zaplatili za ztrátu 750 Kč. zřizovateli to asi nikdo nehlásil - nedošla faktura za ztrátu karty. Mám peníze v pokladně a nevím jak to zaúčtovat - jestli se konečné vyúčtování bude dělat až v tom roce 2018? Do výnosů jako náhradu škody a až za 3 roky do nákladů jako škodu? nebo to nechat na 324xxx celou dobu až do konečného vyúčtování?
Děkuji předem za radu