Zapůjčení čipů

  • (neregistrovaný)

    10. 12. 2014 13:33

    dobrý den, naši zaměstnanci obdrželi čipové karty (vstup,obědy..apod.). Máme je od našeho zřizovatele v bezplatné zápůjčce, pouze při ztrátě platíme 250,- Kč náhradu škody. Ale: pokud dojde v průběhu roku ke ztrátě vstupní karty, peníze vybereme od zaměstnance, nahlásíme zřizovateli, ten vyrobí nové a my mu je zaplatíme (v podstatě jde o náhradu škody, ale účtujeme přes 3xx účty- zaměstnanec si to může vyřídit u zřizovatele i sám). Ke konci výpůjčky bychom měli karty vybrat zpět a vrátit nebo zaplatit ztracené. Výpůjčka končí až v roce 2018 a nebo bude smlouva prodloužena...to nikdo neví. a tady mám problém. odešli 3 zaměstnanci, karty nám nevrátili, zaplatili za ztrátu 750 Kč. zřizovateli to asi nikdo nehlásil - nedošla faktura za ztrátu karty. Mám peníze v pokladně a nevím jak to zaúčtovat - jestli se konečné vyúčtování bude dělat až v tom roce 2018? Do výnosů jako náhradu škody a až za 3 roky do nákladů jako škodu? nebo to nechat na 324xxx celou dobu až do konečného vyúčtování?
    Děkuji předem za radu

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).