Hlavní navigace

Záruka servisní práce - rozsah záruky

  • (neregistrovaný) 109.81.211.---

    16. 12. 2014 0:04

    Dobrý den,
    můj problém spočívá v tom, že jsem si nechal v servisu opravit televizi a poté co jsem si ze servisu televizi přivezl problém setrvával. Tak jsem televizi ihned dovezl na reklamaci a vzali mi jí bez problémů. Nyní se mi ze servisu ozvaly, že v televizi byl zřejmě další problém a musejí vyměnit i další součástku, která bude stát další peníze. Poté krátké "hádce" mi sdělili, že mám dvě možnosti, nechat si televizi opravit a přidat další peníze za vyměněnou další součástku nikoliv servisní práci nebo mi peníze vrátí jen za původně vyměněnou součástku, ale nechají si peníze za poskytnutý servis. Dle mého názoru a § 653 občanského zákoníku, laickými slovy reklamuji servis a zhotovitel bere veškerou zodpovědnost za špatně provedený servis, tudíž reklamace a tím další oprava musí být opravena bez dalších nákladů objednavatele. Je tomu opravdu tak?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).