Výjemný zápočet

  • (neregistrovaný)

    8. 1. 2015 13:59

    Dobrý den,

    vystavila jsem 25.10. fakturu za zboží částka 600,-. Faktura se odeslala na adresu zákazníka i se zbožím. Platba měla být dobírkou.

    Zákazník si balíček nepřevzal a zboží nám bylo v prosinci i s fakturou vráceno. Jsme měsíční plátci DPH.Tudíž jsme za 10měsíc zaplatili daň z tého FV v přiznání DPH.

    Nyní mám celkovou částku na faktuře stornovat nebo vystavit opravný daňový doklad?

    Dle mého:
    Zaúčtování faktury:
    311/602, 311/343

    Dobropis neboli opravný daňový doklad z důvodu nepřevzetí zboží:
    - 311/604, -311/343

    Přes interní doklad by se také měl zaúčtovat vzájemný zápočet FV s ODD. Jak se zaúčtuje započtení???? Díky.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 8. 1. 2015 16:44

      jinka (neregistrovaný)

      Re: výjemný zápočet
      Správně je "storno" a dodatečné do 10/14 - nedošlo k DUZP.
      Pravděpodobně Vám však projde vystavení ODD k datu vrácení zboží poštou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).