Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
8. 1. 2015 13:59
Dobrý den,
vystavila jsem 25.10. fakturu za zboží částka 600,-. Faktura se odeslala na adresu zákazníka i se zbožím. Platba měla být dobírkou.
Zákazník si balíček nepřevzal a zboží nám bylo v prosinci i s fakturou vráceno. Jsme měsíční plátci DPH.Tudíž jsme za 10měsíc zaplatili daň z tého FV v přiznání DPH.
Nyní mám celkovou částku na faktuře stornovat nebo vystavit opravný daňový doklad?
Dle mého:
Zaúčtování faktury:
311/602, 311/343
Dobropis neboli opravný daňový doklad z důvodu nepřevzetí zboží:
- 311/604, -311/343
Přes interní doklad by se také měl zaúčtovat vzájemný zápočet FV s ODD. Jak se zaúčtuje započtení???? Díky.