Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 1. 2015 12:09
Dobrý den.
Obracíme se na Vás s dotazem, na který nemohu najít odpověď na Vašem portálu.
Jsme kamenný obchod s eshopem, zákazníkovi jsme odeslali 5.12.2014 bundu flisovou v černé barvě na dobírku.
Dne 12.12.2014 zboží převzal a píše emailem, že bunda není ten typ co objednával, měl pravdu, zaslali jsme již nový model,
který se od starého lišil zipem na kapse a lemem na rukávu.
Omluvili jsme se a požádali o aby zboží vrátil.
Zboží jsme převzali 14.1.2014, dobře, slíbili jsme mu vrácení, převzali jsme i po termínu 14 dnů od převzetí kupujícího.
ALE přišlo zpět ve stavu nevhodném k prodeji, je chlupatá od zvířete, nelze odhadnout, kočka, pes.
NÁŠ dotaz zní…
Zákon určuje možnost vrácení do 14 dnů od převzetí u přepravce. (bez další diskuze)
Nebo do 14 dnů musím nahlásit, napsat, zatelefonovat, že zasílám zboží zpět a je jedno kdy ho vrátím?
(jeho důvod zpoždění je pracovní neschopnost, ale to nás nemusí zajímat)
Odpovíte na otázku jednoduchou, která má složitější vysvětlení aby jste pochopili situaci?
FAKTA: 12.12.2014 převzal
13.01.2015 datum odeslání na balíku
Velice děkuji za váš čas.
Elsnerová