Otázka 14 dnů na vrácení zboží prodejci

  • (neregistrovaný)

    14. 1. 2015 12:09

    Dobrý den.
    Obracíme se na Vás s dotazem, na který nemohu najít odpověď na Vašem portálu.

    Jsme kamenný obchod s eshopem, zákazníkovi jsme odeslali 5.12.2014 bundu flisovou v černé barvě na dobírku.
    Dne 12.12.2014 zboží převzal a píše emailem, že bunda není ten typ co objednával, měl pravdu, zaslali jsme již nový model,
    který se od starého lišil zipem na kapse a lemem na rukávu.
    Omluvili jsme se a požádali o aby zboží vrátil.
    Zboží jsme převzali 14.1.2014, dobře, slíbili jsme mu vrácení, převzali jsme i po termínu 14 dnů od převzetí kupujícího.
    ALE přišlo zpět ve stavu nevhodném k prodeji, je chlupatá od zvířete, nelze odhadnout, kočka, pes.

    NÁŠ dotaz zní…

    Zákon určuje možnost vrácení do 14 dnů od převzetí u přepravce. (bez další diskuze)

    Nebo do 14 dnů musím nahlásit, napsat, zatelefonovat, že zasílám zboží zpět a je jedno kdy ho vrátím?
    (jeho důvod zpoždění je pracovní neschopnost, ale to nás nemusí zajímat)

    Odpovíte na otázku jednoduchou, která má složitější vysvětlení aby jste pochopili situaci?

    FAKTA: 12.12.2014 převzal
    13.01.2015 datum odeslání na balíku



    Velice děkuji za váš čas.
    Elsnerová

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).