Reklamace z důvodu nedostupnosti

  • (neregistrovaný)

    14. 1. 2015 17:05

    Prosím o radu s praktickými zkušenostmi v reklamacích. Koupili jsme v eshopu pro našeho zákazníka televizi značky LG s dotykovou vrstvou kvůli možnosti používání dotykového pera, které je volitelnou součástí TV (nechá se dokoupit). Ukázalo se však, že výrobce LG zřejmě chybně deklaruje kompatibilitu a k této televizi dostupná dotyková pera nefungují (ačkoliv to bylo deklarováno v popisku). Dokonce jsme koupili několik per abychom vyloučili chybu pera. Tedy funkci, kvůli které jsme zařízení zakoupili, není možné využít. Resp. zákazník tuto TV bez požadované funkce odmítl. Jelikož jsme TV koupili jako firma na IČO pro další prodej, nechce ji dodavatel převzít zpět v rámci 14 denní lhůty. Jak dodavatelé per tak dodavatelé TV víceméně nemají zájem situaci řešit. Pouze slibují že možné někdy v budoucnu budou na trhu ale neví se kdy a jestli vůbec atd. Oslovili jsme dokonce přímo výrobce LG, která nám absolutně neposkytla součinnost a odkázala na obchodní síť.


    Můj dotaz zní:
    - mohu odstoupit od smlouvy v rámci reklamace, když jsme TV nakoupili v dobré víře že k ní bude fungovat i příslušenství ?
    - mohu reklamovat zařízení kvůli nedostupnosti volitelného příslušenství na trhu ?

    Poradíte jak v tomto směru korektně postupovat ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).