Elektronické podání

  • (neregistrovaný)

    17. 1. 2015 22:46

    Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnosti elektronického podání. V pondělí mi volala z FÚ paní ohledně elektronického podání DPH s tím, že už není možnost podání elektronicky, bez podpisu, ale buď přes datovku, nebo elektonicky podepsanou. Doposud jsem zasílala elektonicky a do 5-ti pracovních dní podepsané potvrzení. Ale na finanční správě jsem našla prohlášení GFŘ ze dne 14.1.2015, že lze je tato možnost odeslání. Tak tápu. Nevíte, jak to tedy je?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 1. 2015 23:02

      MakiLB (neregistrovaný)

      Re: Elektronické podání
      Jsme PO a máme datovou schránku, kterou ovšem používá jen jednatel společnosti, který je mimo a nechce, aby jsme ji navštěvovaly. Poslala bych to přes elektronický podpis, jen mi ted naní jasné, jeslti je to nutné.

    • 17. 1. 2015 23:10

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Elektronické podání
      Není to nutné, jen to bude Vaši firmu stát 2.000,-Kč

      http://www.financnisprava.cz/assets/cs/prilohy/fs-organy-financni-spravy/Seznam-podani-dle-74-odst-4-DR.pdf

      Doporučuji ke studiu Daňový řád § 72 odstavec 4) v aktuálním znění

      Kdo je oprávněná osoba za firmu, která může komunikovat s FÚ a podepisovat daňová přiznání? Pokud jednatel, tak přepošlete soubor xml. jednateli s tím, že je jediná osoba za společnost, která může řádně daňové přiznání za společnost datovou schránkou podat. Nebo přes EPO se zaručeným elektronickým podpisem. Nebo přes EPO s ověřenou identitou, kterou se přihlašuje do Datové schránky.

    • 17. 1. 2015 23:19

      MakiLB (neregistrovaný)

      Re: Elektronické podání
      >>>>Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnosti
      >>>>elektronického podání. V pondělí mi volala z FÚ paní
      >>>>ohledně
      >>>>elektronického podání DPH s tím, že už není možnost
      >>>>podání elektronicky, bez podpisu, ale buď přes
      >>>>datovku,
      >>>>nebo elektonicky podepsanou. Doposud jsem zasílala
      >>>>elektonicky a do 5-ti pracovních dní podepsané
      >>>>potvrzení.
      >>>>Ale na finanční správě jsem našla prohlášení GFŘ ze
      >>>>dne
      >>>>14.1.2015, že lze je tato možnost odeslání. Tak tápu.
      >>>>Nevíte, jak to tedy je?
      >>>Mátpe aktivovanou datovou schránku? Jsme FO nebo PO?
      >>
      >>Jsme PO a máme datovou schránku, kterou ovšem používá
      >>jen jednatel společnosti, který je mimo a nechce, aby
      >>jsme ji navštěvovaly. Poslala bych to přes
      >>elektronický podpis, jen mi ted naní jasné, jeslti je
      >>to nutné.
      >
      >Děkuji moc, je mi to jasne.
      >Není to nutné, jen to bude Vaši firmu stát
      >2.000,-Kč
      >
      >http://www.financnisprava.cz/assets/cs/prilohy/fs-organy-financni-spravy/Seznam-podani-dle-74-odst-4-DR.pdf
      >
      >Doporučuji ke studiu Daňový řád § 72 odstavec 4) v
      >aktuálním znění
      >
      >Kdo je oprávněná osoba za firmu, která může
      >komunikovat s FÚ a podepisovat daňová přiznání? Pokud jednatel,
      >tak přepošlete soubor xml. jednateli s tím, že je
      >jediná osoba za společnost, která může řádně daňové
      >přiznání za společnost datovou schránkou podat. Nebo přes
      >EPO se zaručeným elektronickým podpisem. Nebo přes EPO s
      >ověřenou identitou, kterou se přihlašuje do Datové
      >schránky.
      >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).