Nespotřebovaný materiál-účtování

  • (neregistrovaný)

    26. 1. 2015 14:25

    Dobrý den, prosím Vás o radu, jak byste řešili vy?
    Poskytujeme služby a k tomu používáme materiál-různá rozpouštědla, vosky..., který účtujeme rovnou do spotřeby (když dojde, tak ho dokoupíme a doplníme stroje), účtujeme 501/321. Jedná se o větší kanystry řádově za několik tis.Kč. Začátkem prosince materiál byl spotřebován, tak jsme udělali nákup tohoto mat., ale moc se ho do konce prosince už nespotřebovalo.
    Máme udělat inventuru tohoto mat. a odúčtovat ho z nákladů na sklad a v lednu ho zase přeúčtovat do spotřeby?
    prosinec-inentura 112/501
    leden 501/112
    Jedná se mi o daňové řešení pro DPPO.
    Děkuji předem

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).