Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 2. 2015 12:59
Dobrý den, prosím o radu jak zaúčtovat tento případ. Náš řidič měl havárii, rozbil kontejner a nákladní automobil. My jsme si kontejner opravili svépomocí, byl na něj vydán i materiál ze skladu (museli se vyrobit nové bočnice). Kontejner máme v majetku. Po zaměstnanci budeme požadovat úhradu materiálu a práce cca 10 tis.Kč. Jak mám zaúčtovat tyto práce + výdej materiálu ze skladu? Sklad účtujeme zp.B. Dále auto bylo opraveno v autorizovaném servisu, to také budeme požadovat po zaměstnanci. On vše nahlásil na svoji pojistku proti škodě při výkonu povolání. Přijatou fakturu na opravu auta zaúčtuji klasickým způsobem a její úhradu od pojišťovny nebo od zaměstnance mám prosím zaúčtovat jakým způsobem? Děkuji moc.