Hlavní navigace

Pokladna

  • (neregistrovaný) 194.228.11.---

    15. 2. 2015 22:10

    dobrý den,
    prosím o radu jak řešíte, zaměstnanec si vezme zálohu, pak přijde s doklady, jeden doklad je od firmy XX, druhý od firmy YY, třetí od firmy ZZ,
    1.doklad vystavím zálohu zaměstanci
    2. doklad zúčtuji zálohu (vyjde, že má zaměstnanec vracet nebo mu doplatím) a jde mi o to, že když doklady jsou od různých dodavatelé, nemohu (náš program to neumožnuje), abych zadávala dodavatel jednotlivě. kdy vyúčtuje dám to bez dodavatele,pouze na zaměstnance, který si vzal zálohu. Je to špatně? Když proplácím jednolitvé doklady, u každého dodavatele uvádím dodavatele, děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).