Hlavní navigace

Inventura

  • (neregistrovaný) 94.229.92.---

    17. 2. 2015 12:21

    Dobrý den,

    prosím o radu. Sklad účtujeme způsobem B..Snažím se proúčtovat inventuru skladů a nevím co dělat. V prvé řadě mám problém, že mi program háže hlášku, že není správně vážená nákupní cena. Stává se nám, že máme fakturu vydanou vystavenou dříve, než je zboží naskladněno a zapsaná faktura přijatá. Jedná se o e-shop. A faktura vydaná se vystavuje automaticky po přijetí objednávky. Pak se teprve zjistí, že není dostatek zboží na skladě a musí se objednat.

    Další problém je, že se nám občas vrátí zboží, že je špatné, ale náš dodavatel nám reklamaci neuzná. Co pak s tím zbožím, které už je neprodejné? Mohu ho "odepsat"?
    Další problém je, že mi podle inventury vyjde manko, ale ve skutečnosti to manko není protože jsem zjistila, že zboží bylo na fakturu zapsáno pod neexistujícím kódem, čímž se mi samozřejmě nevyskladní.. To budu muset opravit přímo na fakturách, že ano?
    Problíém je, že máme asi 20 tis. vydaných faktur..

    Také jsem zjistila, že třeba došlo k záměně velikostí u oblečení, případně barev u jiného zboží... Takže mi pak vychází, že mám manko u jednoho typu a v plusu jsem u druhého, ale došlo tam k záměně. Mám na to udělat převodku ještě před inventurou a nebo až v rámci inventury to mám započíst? Jak je to s DPH na manko? musím ho odvést za 4Q 2014? I když inventura byla udělaná až na konci ledna 2015?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).